Zespół


Kursy w szkole języka angielskiego Manhattan Academy prowadzą tylko doświadczeni lektorzy o najwyższych kwalifikacjach. Współpracujemy tylko z najlepszymi lektorami – native speakerami lub osobami o poziomie umiejętności i akcencie native speakera, którzy nie tylko posiadają wykształcenie kierunkowe, ale mogą również pochwalić się dodatkowymi kwalifikacjami, mają ciekawą, otwartą osobowość i kreatywne podejście do nauczania. Dodatkowo, każda zatrudniona u nas osoba przechodzi szkolenie z metody Brain Friendly English®, a także zostaje wyposażona w pełen pakiet materiałów  i pomocy dydaktycznych. Wyznajemy zasadę równości i równych szans w miejscu pracy – nasi lektorzy to Brytyjczycy, Amerykanie, ale i osoby innych narodowości. W procesie  zatrudniania lektorów nie jest ważna dla nas narodowość (native speaker), gdyż najważniejsze są umiejętności, piękny akcent, doświadczenie zdobyte za granicą oraz entuzjazm, pasja do nauczania i chęć rozwoju.

Współpracujemy

Z Najlepszymi

Lektorami

Współpracujemy tylko z najlepszymi lektorami – native speakerami lub osobami o poziomie umiejętności i akcencie native speakera , którzy nie tylko posiadają wykształcenie kierunkowe, ale mogą również pochwalić się dodatkowymi kwalifikacjami, mają ciekawą, otwartą osobowość i kreatywne podejście do nauczania.

Kasia

Metodyk, Teacher


Katarzyna Jędrzejewska (Kasia) jest pasjonatką języków obcych oraz metodykiem w szkole języka angielskiego Manhattan English Academy w Warszawie. Jest także absolutną fascynatką towarzyszenia ludziom w rozwoju. Na co dzień wspiera naszych lektorów w podnoszeniu jakości lekcji, pracy nad marką osobistą, kreatywnością i pewnością siebie. Nic nie ekscytuje jej bardziej, niż patrzenie na lektorów rozwijających skrzydła, czerpiących radość i satysfakcję z wykonywanej pracy.

Kasia jest magistrem filologii angielskiej ze specjalizacją nauczycielską. Posiada również dyplom ukończenia prawa amerykańskiego (Chicago Kent College of Law) oraz podyplomowych studiów Business English w zakresie nauczania języka biznesowego, a także prestiżowy dyplom MBA. Wieloletnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego zdobyła ucząc między innymi na renomowanej warszawskiej uczelni (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, SWPS), prowadząc szkolenia językowe dla wielu firm i instytucji, m.in dla: Ernst & Young, Ministerstwo Finansów, Aviva, PKO Bank Polski, a także ucząc języka angielskiego w … Wielkiej Brytanii.

Interesuje się neuropsychologią i neurodydaktyką, stale dokształca w tym kierunku, a założenia tej nauki przekłada na metodykę Brain Friendly English ® i codzienne lekcje języka angielskiego w szkole Manhattan Academy. Stale współpracuje z metodykami z całego świata, wymienia się pomysłami i inspiracjami, a zdobytą wiedzę przekazuje naszym lektorom. Z każdym semestrem pojawiają się kolejne nowe, nietypowe metody na urozmaicenie zajęć i ułatwienie procesu zapamiętywania.

 

Magda M.

Teacher


Magda jest lektorką języka angielskiego oraz hiszpańskiego. Posiada tytuł magistra filologii angielskiej w zakresie studiów amerykanistycznych. Edukację kontynuowała na studiach podyplomowych na kierunku tłumaczenia specjalistyczne. Odbyła również kursy w Stanach Zjednoczonych w ramach wymiany studenckiej (dziennikarstwo, kultura i literatura USA) na Urbana University, Ohio, a także kurs social psychology na Wesleyan University. Brała także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych online w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Jako lektorka szkoły Manhattan brała udział w konferencji dla nauczycieli języka angielskiego „Teacher Level Master. High Impact Teaching , cyklu szkoleń doskonalących warsztat nauczyciela osób dorosłych, m.in. : creativical games in your classroom, tools for truly effective pairwork, language-focused collaborative tasks , serious fun with grammar , language and skills through left and right brain hemispheres , innovative translation tasks to maximise learning , smart ways to build rapport , reading skills through clever use of online applications , activating students’ minds and bodies , 21 st skills through teamwork and language practice.Nauczała języka angielskiego między innymi w Hiszpanii, gdzie prowadziła zajęcia ze słownictwa handlowego w grupach dorosłych z wykształceniem wyższym w centrum kształcenia przynależnym do Rządu Katalunii, przygotowywała do egzaminów Cambridge BULATS, Cambridge FCE , ACE. Swoją ścieżkę zawodową rozwijała pracując również w firmach oraz ambasadach w Polsce. W międzynarodowych korporacjach hiszpańskich pełniła funkcję tłumacza ustnego oraz pisemnego. Fakt specjalizowania się w dziedzinach języka prawniczego, finansowego, technicznego w sektorach takich jak banki, hotele, inżynieria czyni ją osobą otwartą na nowe wyzwania.

Opinie z  ankiety przeprowadzonej wśród Kursantów Magdy:

  • Widzę duże postępy w mówieniu Najlepsza szkoła językowa, w której do tej pory byłam Przyjemnie chodzi się na tak dobrze prowadzone zajęcia;)
  • Jedyna sugestia – proszę się nie zmieniać. Najlepsza lektorka ever.
  • Magdę poleciłabym wszystkim, zawsze i w każdych okolicznościach:)
  • Profesjonalizm i indywidualne podejście Magdy do każdego kursanta powodują silną motywację do uczestnictwa w zajęciach.
  • Zajęcia bardzo intensywne. Dużo interakcji w grupach. Wracam zmęczona ale zadowolona. Przede wszystkim czuję, że mój angielski się poprawił. Na pewno zapiszę się na następny rok.
  • Pani Magda, bardzo dobrze tłumaczy wszystkie zagadnienia i w ciekawy sposób prowadzi zajęcia. Z każdej lekcji wynoszę wiele interesujących rzeczy i jestem bogatsza o nowe słownictwo. Jestem bardzo zadowolona z tych zajęć.
  • Magda jest świetnym nauczycielem z pasją. Jestem z niej bardzo zadowolony.
  • Love this place and my teacher very much 
  • Pani Magda jest najlepszą lektorką j. angielskiego z jaką mogłam współpracować do tej pory. Ma ogromną wiedzę i doświadczenie co się przekłada na profesjonalne prowadzenie zajęć. Zajęcia są prowadzone dynamicznie, jest dużo interaktywnych ćwiczeń, prace są zarówno w grupie jak i indywidualne. Nie ma szablonowych zajęć, każde zajęcia są urozmaicane, co przekłada się na to, że kurs nie jest nudny. Jestem bardzo zadowolona , wcześniej próbowałam swoich sił w English for You i miałam kilku lektorów, ale nie Pani Magda nie ma sobie równych.
  • Magda is professional to Her fingertips, supportive and empathetic with friendly approach, I am trully looking forward to further cooperation.
  • P.Magda to świetny instruktor, bardzo zaangażowany w swoją pracę. Ma dużą wiedzę i do tego jest sympatyczna przez co zajęcia są przyjemne, a czas bardzo szybko mija. Słucha naszych potrzeb i dostosowuje do nich zajęcia .
  • Magda świetnie prowadzi zajęcia:)! Wprowadza bardzo dobrą atmosferę i warunki, w których miło się uczyć. Angażuje i motywuje nas do mówienia. Dodatkowo, zajęcia są tak prowadzone, że przychodzę zmęczona po pracy, a wychodzę zrelaksowana;)
  • Magda jest super! Zaangażowana w pracę, zawsze uśmiechnięta i bardzo pozytywna! Dzięki Niej nauka angielskiego staje się prawdziwą przyjemnością, widzę efekty, a zajęcia wprowadzają w świetny humor! 

Olga

Teacher


Olga posiada tytuł magistra filologii angielskiej ze specjalizacją nauczycielską. Wcześniej uczęszczała do szkoły Rich East High School, Park Forest, IL, USA, której posiada dyplom ukończenia. Naucza od wielu lat, w tym przygotowuje do certyfikatów: FCE, CAE, BEC, TOEFL. Jest lektorką niezwykle energetyczną, otwartą i komunikatywną.

Brała także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych online w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Jako lektorka szkoły Manhattan brała udział w konferencji dla nauczycieli języka angielskiego „Teacher Level Master. High Impact Teaching , cyklu szkoleń doskonalących warsztat nauczyciela osób dorosłych, m.in. : creativical games in your classroom, tools for truly effective pairwork, language-focused collaborative tasks , serious fun with grammar , language and skills through left and right brain hemispheres , innovative translation tasks to maximise learning , smart ways to build rapport , reading skills through clever use of online applications , activating students’ minds and bodies , 21 st skills through teamwork and language practice. Z ciekawostek poza językiem angielskim i polskim płynnie mówi także w językach: ukraińskim, rosyjskim, niemieckim oraz uwielbia uczyć się nowych języków. Na jej lekcji każdy zacznie mówić w obcym języku!

Opinie z ankiety przeprowadzonej wśród Kursantów Olgi:

  • Uwielbiam lekcje z Olgą. Szczególnie jej lekko sarkastyczne poczucie humoru:). Zawsze wychodzę z zajęć w pozytywnym nastroju.
  • Przeznacza większość czasu na ciekawe ćwiczenia w mówieniu co wyróżnia ją na tle innych lektorów, z którymi miałem zajęcia w innych szkołach.
  • Rewelacyjna lektorka!
  • Olga is the best teacher I have ever had.
  • Olga to bardzo dobra, zaangażowana lektorka. Trochę bardziej wymagająca niż moje poprzednie lektorki, ale mnie to odpowiada. Słoik na słówka z lekcji to bardzo fajny pomysł na powtórki.
  • Olga, jak zresztą każdy lektor z jakim miałam zajęcia w szkole Manhattan, jest niezwykle zaangażowana w swoją pracę, widać pasję do nauczania.
  • Olga jest najlepsza!
  • Napiszę krótko: Olga jest najlepszym lektorem, z którym kiedykolwiek miałam zajęcia 

Austin

Teacher

Austin jest native speakerem amerykańskim. Posiada wykształcenie wyższe – ukończył kierunek History na University Of New Mexico Cloudcroft w USA. Austin Jest także wykwalifikowanym nauczycielem angielskiego – posiada dyplom TEFL (międzynarodowy certyfikat obejmujący metodologię nauczania języka angielskiego, ale również wiele kompetencji miękkich, które są niezbędne w codziennej pracy zawodowej w międzynarodowym środowisku). Doświadczenie zdobywał pracując najpierw jako lektor języka angielskiego w szkołach językowych w Korei oraz we Francji. Brał także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® (stosowania gier zespołowych w nauczaniu osób dorosłych rozwijających kompetencje miękkie, społeczne oraz metakompetencje; kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych). Uczy w firmach i instytucjach j. angielskiego na każdym poziomie zaawansowania od A1-C2, zarówno biznesowego jak i ogólnego. Zna język polski na poziomie podstawowym. Austin jest niezwykle zaangażowanym lektorem z poczuciem humoru, energią i prawdziwą pasją do nauczania. Jego hobby to literatura, wędrówki oraz szachy.

Aleks

Teacher

Aleks jest native speakerką amerykańską. Ukończyła International Relations na Lake Forest College oraz Studia Amerykańskie na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie za swoje wyniki w nauce otrzymała Stypendium Rektora. Brała także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Dzięki 15-letniemu pobytowi i nauce w Stanach Zjednoczonych, posiada dogłębną znajomość zarówno polskich, jak i amerykańskich różnic kulturowych. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje tłumaczenia i korektę artykułów naukowych, a także nauczanie języka angielskiego, w szczególności rozwijanie umiejętności konwersacyjnych w codziennym i biznesowym kontekście. Jest pasjonatką poznawania innych kultur i chętnie dzieli się swoją wiedzą poprzez rozmowy. Interesuje się nauką języków, długodystansową jazdą na rowerze, sztuką performatywną oraz teatrem, a także literaturą amerykańską. Jest osobą niezwykle otwartą, uśmiechniętą i pełną pozytywnej energii.

Ben

Teacher

Ben jest native speakerem amerykańskim, posiada tytuł MBA Master in Business Administration uzyskany na University of Dayton, Dayton, Ohio oraz dyplom TEFL (międzynarodowy certyfikat obejmujący metodologię nauczania języka angielskiego, ale również wiele kompetencji miękkich, które są niezbędne w codziennej pracy zawodowej w międzynarodowym środowisku). Ponadto uczestniczył w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez Manhattan Academy, gdzie zgłębiał metodę Brain Friendly English®. Ta innowacyjna metoda opiera się na wykorzystaniu gier zespołowych w nauczaniu dorosłych, rozwijając ich kompetencje miękkie, społeczne oraz metakompetencje. Ponadto skupia się na kreatywnym podejściu do nauczania gramatyki oraz wprowadzaniu innowacyjnych technik utrwalania słownictwa i struktur gramatycznych. Doświadczenie w nauczaniu zdobywał w Hiszpanii, obecnie naucza języka biznesowego menedżerów oraz osób na wyższych szczeblach zarządzania w firmach i instytucjach. Mówi płynnie także w języku niemieckim i hiszpańskim.

Emily

Teacher

Emily jest native speakerką amerykańską. Posiada tytuł magistra filologii angielskiej (MA) zdobyty na University of New Orleans, gdzie otrzymała również stypendium za osiągnięcia naukowe. Ukończyła także z wyróżnieniem studia międzynarodowe na Cedarville University, a także posiada dodatkową specjalizację z psychologii. Posiada międzynarodową specjalizację w nauczaniu obcokrajowców – TESOL (Teaching English to Speakers of Other Languages). Doświadczenie w nauczaniu zdobywała ucząc osoby dorosłe z różnych krajów w szkołach językowych w Pradze. Emily prowadzi kursy ogólne oraz konwersacyjne na wszystkich poziomach zaawansowania. Lubi także projektować własne materiały dydaktyczne, adaptując treści do indywidualnych potrzeb uczniów. Brała także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Emily wyróżnia się jako nauczyciel, który łączy profesjonalizm z elastycznym podejściem do uczniów, co pozwala jej tworzyć efektywne i ciekawe lekcje dla osób o różnym poziomie zaawansowania i różnych potrzebach.

Dom

Teacher

Dom to dwujęzyczna lektorka (native speaker amerykański). Większość swojego życia spędziła w USA, gdzie ukończyła studia na Philadelphia University. Ukończyła również filologię angielską na Uniwersytecie Warszawskim oraz zdobyła dyplom magistra filologii angielskiej z wyróżnieniem na SWPS. Brała także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English®, stosowania gier językowych online w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwala- nie słownictwa i struktur gramatycznych. Dominika przez wiele lat uczyła w szkołach językowych oraz prowadziła zajęcia firmowe z zakresu business English w wielu warszawskich firmach. Nauczanie to jej prawdziwa pasja, którą zaraża swoich Kursantów! Do tego posiada niezwykle otwartą, energetyczną osobowość i nietuzinkowe poczucie humoru. Dominika ma szerokie zainteresowania, lubi szkicować, podróżować oraz słuchać muzyki klasycznej, jak i rockowej 🙂

Bernie

Teacher

Bernie jest native speakerką z 10 letnim doświadczeniem w nauczaniu oraz ukończonymi studiami z zakresu prawa i zarządzania. Ukończyła studia w Nowym Jorku (New York Institute of Technology – Manhattan, NY, Master of Arts), a także posiada certyfikat Business Management uzyskany na Walden University. Posiada także dyplom prawa uzyskany na University of London, obecnie studiuje prawo europejskie na Uniwersytecie Warszawskim. Brała także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English®, stosowania gier językowych online w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Jako nauczyciel języka angielskiego zdobywała doświadczenie ucząc w Cornwall College – Montego Bay, St. James, a także w Japonii w Interac Japan Yokohama, Kanagawa, gdzie była lektorką języka biznesowego. Następnie uczyła języka angielskie- go w Madrycie i Amsterdamie, ucząc osoby dorosłe z naciskiem na poprawność językową, poprawną wymowę, rozwój komunikacji, pisania, słuchania i rozumienia. Uczy na wszystkich poziomach zaawansowania od A1-C2, głównie języka biznesowego oraz prawniczego. Jej mocną stroną jest komunikacja i niezwykłe zaangażownie w prowadzeniu lekcji. Ma osobowość pełną entuzjazmu i pozytywnej energii.

Bartek

Teacher

Bartek ukończył filologię angielską (studia magisterskie) na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Specjalizował się w kulturze amerykańskiej, w szczególności w literaturze i filmie. Jego praca magisterska dotyczyła włoskiej mafii w amerykańskim kinie. Wykładał na Akademii Nauk Stosowanych Wincentego Pola, gdzie prowadził zajęcia praktyczne z zakresu pisania, konwersacji oraz słownictwa. Uczył także języka angielskiego na kursach wakacyjnych w Anglii i Irlandii, w takich placówkach jak Milfield School, EAC, Discovery Summer, oraz Dublin School of English. Przez wiele lat współpracował ze szkołą językową w Lublinie, pełniąc rolę metodyka. Posiada doświadczenie w przygotowaniu uczniów do egzaminów międzynarodowych (FCE, CAE), tworzeniu testów, egzaminów końcowych, koordynowaniu warsztatów dla lektorów, hospitacji lekcji oraz tworzeniu programów nauczania. Brał także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® (stosowania gier zespołowych w nauczaniu osób dorosłych rozwijających kompetencje miękkie, społeczne oraz metakompetencje; kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych). Specjalizuje się w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych na wszystkich poziomach językowych. Bartek interesuje się sportami siłowymi oraz bieganiem, a także kulturą, szczególnie muzyką niezależną, literaturą i filmem. Jest osobą otwartą, energetyczną, potrafiącą zbudować pozytywne relacje z uczniami.

Tomasz (Tom)

Teacher


Tomasz ( Tom ) ukończył Filologię angielską o specjalności nauczycielskiej, studiował anglistykę na UMCS oraz literaturę amerykańską na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prowadzeniem zajęć indywidualnych, grupowych i w firmach zajmuje się już od 13 lat (od 2006 włącznie). Prowadził szkolenia m.in. w: Siemens Polska Sp. z o.o., Orane Polska S.A., PKO S.A., Carlsberg, PTU S.A., Hortex, Develey, CBŚ, Komenda Stołeczna, SGGW, GRANA, Monolith Films Sp. z o.o., Stena Recycling Sp. z o.o.

Tom jest lektorem, który stale się rozwija. Jako lektor szkoły Manhattan brał udział w konferencji dla nauczycieli języka angielskiego – Edu Konferencja Uczę Dorosłych ( m.in. Rozwijanie inteligencji emocjonalnej na zajęciach z dorosłymi, Budowanie relacji a postępy w nauce, Gramatyczny escape room dla dorosłych., What’s in the news? – materiały autentyczne w nowej odsłonie, Lek na lęk: o oswajaniu lęku językowego uczniów dorosłych ). Uczestniczył w wielu szkoleniach metodycznych , jest na bieżąco z trendami metodycznymi i stale poszukuje nowych, atrakcyjnych, jak i skutecznych metod oraz technik nauczania. Brał także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych online w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Interesuje go literatura fantasy i science – fiction, gry planszowe i karciane, a ostatnio można coraz częściej spotkać go na scenie , gdzie koncertuje z własnym zespołem rockowym!

Opinie z ankiety przeprowadzonej wśród Kursantów Tomka:

  • Jestem bardzo zadowolona, ze trafiłam na tak świetnego lektora
  • Najlepszy lektor/nauczyciel angielskiego jakiego spotkałam w życiu, a mam naprawdę dużo różnych doświadczeń i w szkołach publicznych i na kursach prywatnych. Pozdrawiam serdecznie Pana Tomka! 
  • Pan Tomek jest bardzo dobrym lektorem. Zajęcia przebiegają w bardzo miłej atmosferze. Zajęcia są prowadzone bardzo przemyślanie. Kontakt z panem Tomkiem jest bardzo łatwy. Do swoich uczniów podchodzi indywidualnie co jest bardzo na plus. Pracuje nad konkretnymi obszarami w których kursant ma braki. Będę polecać znajomym!
  • Jestem bardzo zadowolona z lektora, z przyjemnością chodzę na zajęcia dzięki jego pozytywnej energii i zaangażowaniu w prowadzeniu zajeć.
  • Lektor po prostu najlepszy.
  • Bardzo dobre zajęcia, urozmaicone. Fachowo prowadzone.
  • Pan Tomasz jest rewelacyjny, w bardzo łatwy i przyjemny sposób tłumaczy zagadnienia używając głównie jezyka angielskiego. Dodatkowo słownictwo którym sie posluguje Pan Tomasz jest idealnie dopasowane do grupy w której sie znajduję. Gdyby istniała możliwość dawania „napiwków” lektorom Pan Tomasz z pewnością dostałby taki „napiwek” nie raz. Podsumowując Zajęcia prowadzone są bardzo profesjonalnie i nie ma przynudzania mimo późnej godziny :). Jestem bardzo zadowolony i na pewno dzieki Panu Tomaszowi zostane w szkółce dłużej niz 1 semestr. Tom jest najlepszym lektorem jakiego do tej pory spotkałam w życiu. Potrafi sprawić że człowiekowi chce się uczyć i nauka nie jest obowiązkiem a przyjemnością. Pierwszy raz chce mi się mówić na zajęciach a nie tylko siedzieć i biernie przysłuchiwać się grupie. Przyznaje jednak że częstotliwość testów jest trochę uciążliwa przynajmniej przy moim napiętym grafiku zawodowym i pomimo starań nie do końca jestem zadowolona z wyników. Z drugiej strony wolę chyba jednak częściej ale mniejsze testy niż jeden duży na koniec semestru. Podsumowując – tak, Tomek jest super lektorem który skutecznie przynajmniej mnie motywuje do mówienia i nauki.

Ania

Teacher


Ania jest magistrem do kwadratu – ukończyła filologię angielską – tytuł magistra oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną – tytuł magistra (SWPS oraz Uniwersytet Warszawski). Przez cały okres studiów otrzymywała stypendium naukowe, a tytuł magistra filologii angielskiej uzyskała z wyróżnieniem. Studiowała rownież na The University of Winchester w Wielkiej Brytanii, gdzie nabyła piękny brytyjski akcent. Od wielu lat naucza osoby dorosłe w zakresie General English oraz Business English na wszystkich poziomach zaawansowania. Jej szczególnym polem zainteresowania jest wymowa angielska oraz akcent, a do do powtórek słownictwa najbardziej lubi stosować grę taboo. W wolnym czasie zajmuje się także tłumaczeniem na język angielski książek kucharskich, poradników, tłumaczeniami biznesowymi i technicznymi, tłumaczeniem audiodeskrypcji.

Brała także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych online w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Jako lektorka szkoły Manhattan brała udział w konferencji dla nauczycieli języka angielskiego „Teacher Level Master. High Impact Teaching , cyklu szkoleń doskonalących warsztat nauczyciela osób dorosłych, m.in. : creativical games in your classroom, tools for truly effective pairwork, language-focused collaborative tasks , serious fun with grammar , language and skills through left and right brain hemispheres , innovative translation tasks to maximise learning , smart ways to build rapport , reading skills through clever use of online applications , activating students’ minds and bodies , 21 st skills through teamwork and language practice. Uczy się także języka hiszpańskiego, a jej zainteresowania to joga, tańce latynoamerykańskie oraz psychologia.

Opinie z  ankiety przeprowadzonej wśród Kursantów Ani:

  • Pani Ania jest najlepsza prowadząca jaka dotychczas spotkałam! Jest zawsze przygotowana do zajęć, ciekawie prowadzi lekcje oraz dostosowuje sie do naszych potrzeb.
  • Ania to super lektorka. Cierpliwa i z dużym poczuciem humoru. Tłumaczy do bólu. Zajęcia z nią nie są nudne, nie odpuszcza ani na chwilę. Stosuje wszelkie miłe metody aby rozwiązać nasz język. Strefa zone polish to moja ulubiona część zajęć. Widać że lubi to co robi. W obecnych czasach ciężko o dobrą lektorke na szczęście jest Ania :))
  • Ania jest bardzo zaangażowana w zajęcia co udziela się kursantom. Na zajęcia przychodzi się z przyjemnością.

Daria

Teacher


Daria to prawdziwa poliglotka – mówi płynnie w trzech językach: angielskim, ukraińskim, rosyjskim i oczywiście polskim, uczy się wciąż nowych. Ukończyła lingwistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim (specjalizacja nauczycielsko – tłumaczeniowa). Przez wiele lat pracowała prowadząc kursy językowe (Business English, Legal English, General English) na wszystkich poziomach zaawansowania, między innymi dla Volkswagen Bank, Deloitte, PZU. Daria pracowała również jako metodyk języka angielskiego, prowadząc audyty z języka angielskiego oraz rosyjskiego. Posiada również doświadczenie jako tłumacz konsekutywny na spotkaniach biznesowych, konferencyjnych, a także jako lektor profesjonalnych nagrań radiowych.

Brała także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych online w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Jako lektorka szkoły Manhattan brała udział w konferencji dla nauczycieli języka angielskiego „Teacher Level Master. High Impact Teaching , cyklu szkoleń doskonalących warsztat nauczyciela osób dorosłych, m.in. : creativical games in your classroom, tools for truly effective pairwork, language-focused collaborative tasks , serious fun with grammar , language and skills through left and right brain hemispheres , innovative translation tasks to maximise learning , smart ways to build rapport , reading skills through clever use of online applications , activating students’ minds and bodies , 21 st skills through teamwork and language practice.

Interesuje ją kultura krajów anglojęzycznych i azjatyckich, taniec, podróże, moda. Prowadzi zajęcia z energią i uśmiechem, każdego potrafi zachęcić do rozmowy.

Michał

Teacher


Michał ukończył Wydział Anglistyki (WA) UAM w Poznaniu (WA UAM jest największym ośrodkiem studiów anglistycznych w Polsce i w Europie, szczególnie znanym z nacisku na wymowę i osiągnięcie przed absolwentów kompetencji językowej bliskiej rodzimej, tj. „near-native”). Przez ponad 2 lata współpracował z anglojęzycznymi Klientami z całej Europy (głównie z Wielkiej Brytanii) i USA. Michał posiada wieloletnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego. W 2016 roku ukończył szkolenie Angielski Militarny wg STANAG 6001 w Lingwistycznej Szkole Wyższej w Warszawie i przygotowuje Kursantów do egzaminów resortowych. Wykonywał tłumaczenia m.in. dla Polskiego Czerwonego Krzyża oraz pisał anglojęzyczne teksty jako copywriter. Współpracował również przez 2 lata ze Stowarzyszeniem WIOSNA (kojarzonym głównie z akcją „Szlachetna Paczka”) jako tutor języka angielskiego w Akademii Przyszłości. Oprócz języka angielskiego, zna komunikatywnie język niemiecki i uczy się stale nowych języków.

Brała także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych online w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Jako lektor szkoły Manhattan brał udział w konferencji dla nauczycieli języka angielskiego „Teacher Level Master. High Impact Teaching , cyklu szkoleń doskonalących warsztat nauczyciela osób dorosłych, m.in. : creativical games in your classroom, tools for truly effective pairwork, language-focused collaborative tasks , serious fun with grammar , language and skills through left and right brain hemispheres , innovative translation tasks to maximise learning , smart ways to build rapport , reading skills through clever use of online applications , activating students’ minds and bodies , 21 st skills through teamwork and language practice. Z ciekawostek: Michał jest aktywnym muzykiem scenicznym, gitarzystą fingerstyle (spędził ponad 2 lata na bluesowych scenach w Poznaniu, grał koncerty m.in. w Bluenote Jazz Club czy Alligator oraz brał udział w festiwalach Meskalina Blues Festival i Blusowo). Posiada również tytuł certyfikowanego przewodnika miejskiego PTTK po Poznaniu.

Patrycja

Teacher


Patrycja ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim lingwistyki stosowanej w zakresie języka angielskiego i niemieckiego (z wyróżnieniem), a także studium magisterskie na SGH w zakresie informatyki gospodarczej.

Brała także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych online w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Jako lektorka szkoły Manhattan brała udział w konferencji dla nauczycieli języka angielskiego „Teacher Level Master. High Impact Teaching , cyklu szkoleń doskonalących warsztat nauczyciela osób dorosłych, m.in. : creativical games in your classroom, tools for truly effective pairwork, language-focused collaborative tasks , serious fun with grammar , language and skills through left and right brain hemispheres , innovative translation tasks to maximise learning , smart ways to build rapport , reading skills through clever use of online applications , activating students’ minds and bodies , 21 st skills through teamwork and language practice.

Posiada wieloletnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego na różnych poziomach zaawansowania – od A1 po C2, przygotowaniu do egzaminów STANAG czy uniwersyteckiego B2. Interesuje ją muzyka rockowa oraz siatkówka.

Opinie Kursantów z przeprowadzonej ankiety:

  • Bardzo polecam zajęcia z lektorką Patrycją ze szkoły Manhattan. Patrycja ma wyjątkowe podejście do ucznia, wewnętrzną chęć i energię oraz przyjemny plan nauki oparty bardziej na grach i zabawie zamiast klepaniu zadań z książki :). Mam poczucie że mój angielski po wielu latach nauki w innych szkołach dopiero z Patrycją ruszył do przodu. Szkołę Manhattan polecam dodatkowo za elastyczne podejście do potrzeb i możliwości kursanta. Piotr W.,
  • Widać prawdziwą pasję do nauczania, lektorka niezwykle energetyczna, prawdziwy wulkan pomysłów. Anna M., Samsung
  • Patrycja dużo czasu przeznacza na mówienie co jest dla mnie najważniejsze, dzięki niej tak naprawdę wreszcie przełamałam barierę i zaczęłam odważniej mówić. Polecam zajęcia wszystkim znajomym!
  • Zajęcia są wspaniałe, prowadzone w przyjaznej atmosferze i bezstresowo. To pierwsza szkoła, gdzie na zajęcia chętnie przychodzę. Patrycja do każdego pochodzi indywidualnie, bardzo angażuje się oraz uważnie słucha wypowiedzi każdego kursanta, pomagając mu jeżeli zapomni jakiegoś słówka. Tematyka zajęć jest różnorodna, ciekawa i starannie realizowana na zdjęciach. Bardzo mi się podoba, że nie ma pracy w parach, tylko pracujemy całą grupą i każdy ma swoją szansę na wypowiedź, którą na bieżąco weryfikuje lektor.
  • Jest tak jak powinno być. Zajęcia nie są nudne upływają w ekspresowym tempie w miłej atmosferze. Lektor przekazuje ogrom dodatkowej przydatnej wiedzy, aby łatwiej było zapamiętać. Jestem bardzo zadowolona.

Paweł

Teacher


Paweł posiada tytuł magistra filologii angielskiej ze specjalizacją nauczycielsko-językoznawczą. Od wczesnych lat szkolnych chciał zostać lektorem języka angielskiego, a dydaktyka oraz akwizycja języków obcych stały się jego pasją. Posiada również doświadczenie jako tłumacz stron internetowych i list dialogowych oraz jako tłumacz konsekutywny podczas audytów zewnętrznych i spotkań biznesowych. Ma na swoim koncie również tłumaczenie konsekutywne wykładu z mikrobiologii znanego holenderskiego profesora w międzynarodowym zakładzie produkcyjnym. Paweł ukończył również studia podyplomowe z zakresu Public Relations & Media Marketing. Paweł jest lektorem, który stale się rozwija. Uczestniczył w kilkudziesięciu szkoleniach metodycznych (m.in. „Jak uczyć słownictwa mądrze i nowocześnie”, „Z życia wzięte, czyli materiały autentyczne na zajęciach inaczej”, „Myślenie wizualne w szkole”, „Techniki nauczania polisensorycznego”, ”Teaching Speaking for the most popular Cambridge English exams FCE and CAE”) oraz konferencjach (m.in. ESL Twist Conference, Kongres Językowy PASE). Jest na bieżąco z trendami metodycznymi i stale poszukuje nowych, atrakcyjnych, jak i skutecznych metod oraz technik nauczania. Brał także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych online w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych.

Paweł jest osobą uśmiechniętą, komunikatywną, a jego słownik nie zawiera słowa „nuda”. Sport i aktywność fizyczna są nieodłączną częścią jego życia, a wolny czas spędza głównie na uprawianiu dyscypliny Freestyle Football oraz szeroko pojętego kuglarstwa. Jest również dyplomowanym animatorem tańca, który energicznym krokiem prowadzi kursantów do sukcesu.

Daniel

Teacher


Daniel ukończył filologię angielską (studia magisterskie) na Uniwersytecie Warszawskim, a także podyplomowe studia menedżerskie na SGH. Edukację kontynuuje na studiach doktoranckich na Wydziale Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego. Daniel posiada piękny brytyjski akcent. Jest lektorem i pracownikiem akademickim od wielu lat, uczy języka angielskiego na poziomach od A1-C2, jest autorem materiałów dydaktycznych oraz zadań egzaminacyjnych. Brał także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych.

Opinie z ankiety przeprowadzonej wśród Kursantów Daniela:

  • Daniel jest fantastycznym nauczycielem- wymaga dużo, lekcje są bardzo ciekawe, cały czas zwraca uwagę na to co i jak mówimy. Dodatkowo słownictwo nie kończy się tylko na tym co mamy w danym temacie ale i ogromnie dużo daje od siebie. Idiomy, dodatkowe słownictwo tematyczne. Mieliśmy kilka zajęć z dodatkowym słownictwem- z zakresu który potrzebowaliśmy np w pracy.
  • Daniel- pełen profesjonalizm 🙂 zawsze przygotowany, pełen energii, zaciekawia nas nowymi rzeczami i zachęca do nauki. Gratuluje takiego pracownika a sobie takiego nauczyciela :).

Monika

Teacher


Monika to charyzmatyczna i utalentowana aktorka voice-over, wokalistka, lektorka, a czasem także konferansjerka w telewizji 🙂 Operuje bezbłędnie dwoma akcentami – brytyjskim i amerykańskim.

Ukończyła Reżyserię Dźwięku na Uniwersytecie Muzycznym w Warszawie. W szkole Manhattan Academy początkowo prowadziła warsztaty wymowy języka angielskiego, teraz jednak we współpracy z metodyk szkoły rozwija swój talent w obszarze, w którym czuje się najlepiej – szczegóły i efekty tej współpracy ujawnimy wkrótce 🙂

Agnieszka

Teacher


Agnieszka posiada tytuł magistra Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie jest także doktorantką Uniwersytetu Warszawskiego. Studiowała także na Uniwersytecie Amsterdamskim i Uniwersytecie w Berlinie. Prowadziła kursy języka angielskiego dla studentów UW, kursy biznesowe, kursy języka prawniczego, kursy dla IT, kursy dla kadry HR, kursy dla managerów i kadry zarządzającej. Brała udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych online w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Jest lektorką niezwykle energetyczną, otwartą, zaangażowaną i wymagającą. W swojej pracy lubi najbardziej angażować Kursantów do niezwykle żywych dyskusji. Z ciekawostek – Agnieszkę można czasem usłyszeć w Polskim Radio, gdzie prowadzi przegląd prasy w języku angielskim!

Opinie z ankiety przeprowadzonej wśród Kursantów Agnieszki:

  • Agnieszka jest super.Zawsze pełna energii,zaangażowana i rozśpiewana:) Aż chce się uczyć….
  • Pani Agnieszka jest bardzo profesjonalna a zarazem wyjątkowo sympatyczna, potrafi zaangażować w prowadzone zajęcia co przekłada się na widoczne efekty po każdych zajęciach.
  • Jestem bardzo zadowolona z jakości nauczania oraz z bardzo indywidualnego podejścia do ucznia. Będę polecać Waszą szkołę.
  • Agnieszka jest super nauczycielem w Manhattan School. Zawsze przygotowana do zajęć, z pozytywnym nastawieniem do uczniów. Na zajęciach nie ma nudy, widać progress w naszych umiejętnościach językowych.
  • Zajęcia są świetnie prowadzone, Agnieszka bardzo się stara i ma bardzo dobre podejście, porównując co innych szkół językowych w Warszawie, do których uczęszczałem jestem bardzo zadowolony i na pewni polecę znajomym.
  • Pani Agnieszka jest totalnym gitem.
  • Agnieszka wkłada serce w nasze zajęcia, dzięki temu z przyjemnością na nie przychodzimy. Zawsze uśmiechnięta, ale też wymagająca lektorka.
  • Pani Agnieszka jest najlepszą lektorką jaką poznałam 🙂
  • Polecam zajęcia w szkole. Bardzo dobrze prowadzone, w sposób ciekawy. Chce się wracać na kolejne zajęcia.
  • Agnieszka jest bardzo zaangażowana w zajęcia, zawsze przygotowuje dla nas materiały w bardzo ciekawej formie. Nauka przez gry i często zabawę, ułatwia zapamiętywanie. Jestem bardzo zadowolona z tych zajęć:)
  • Najwyższy poziom. Nic dodać nić ująć 🙂

Iza

Teacher

Iza ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Warszawskim (studia magisterskie). Od lat prowadzi kursy języka angielskiego na wysokich poziomach zaawansowania; ogólne, biznesowe, specjalistyczne, a także przygotowanie do certyfikatów FCE, CAE. Dodatkowo posiada certyfikat CELTA (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages), który jest powszechnie uznawanym dyplomem potwierdzającym kwalifikacje do nauczania języka angielskiego na całym świecie. Brała także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Jest niezwykle kreatywną, cierpliwą, przyjazną i wymagającą lektorką 🙂

Opinie z ankiety przeprowadzonej wśród Kursantów Izy:

  • Zajęcia są super. Pierwsze takie na które chce chodzić i z tęsknotą czekam na następne.
  • Iza jest super lektorką, potrafi zmotywować do nauki!
  • Jestem bardzo zadowolona z kursu, tematyka zajęć była bardzo ciekawa, lektorka wymagająca, powtórki słownictwa były moją ulubioną częścią lekcji:)

Klaudia

Teacher


Klaudia ukończyła studia magisterskie na kierunku filologia angielska na Uniwersytecie Jagiellońskim. Posiada kwalifikacje i doświadczenie w nauczaniu osób dorosłych na wszystkich poziomach od A1 do C2. Jest także autorką materiałów dydaktycznych, artykułów językowych, twórcą programów nauczania. Posiada doświadczenie w pracy jako metodyk szkoły językowej, w której czuwała nad jakością zajęć prowadzonych przez innych lektorów.  Ukończyła Akademię Metodyka, a także jest certyfikowanym specjalistą ds. szkoleń z zakresu prowadzenia kursu przygotowującego do TOEFL. Brała także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych online w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. W wolnym czasie pochłania ją fotografia. Na stałe mieszka w Zakopanem 🙂

Opinie z ankiety przeprowadzonej wśród Kursantów Klaudii :

  • Bardzo przyjemne mi się uczyło. Dziękuję za miłe usposobienie i życzliwość oraz uśmiech na każdych zajęciach, co bardzo mobilizowało do zajęć.
  • Jestem bardzo zadowolony i chciałbym kontynuować zajęcia już tylko z tą lektorką.
  • Bardzo profesjonalne zajęcia, jestem pod wrażeniem przygotowania lektorki do zajęć.

Sylwia

Teacher


Sylwia ukończyła anglistykę w Centrum Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego i Edukacji Europejskiej UW oraz ekonomię WSHiP na wydziale Gospodarki Światowej. Pracowała z grupami General English, Business English oraz Legal English. Posiada kwalifikacje i doświadczenie w nauczaniu osób dorosłych na wszystkich poziomach od A1 do C2. Prowadziła zajęcia w licznych firmach i instytucjach między innymi: ABW, NIK, Kuratorium Oświaty. Brała udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych online w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Sylwia jest niezwykle pozytywną i pełną optymizmu osobą. Prywatnie jest fanką jogi i miłośniczką Szwajcarii, a zwłaszcza szwajcarskiej przyrody i czekolady:)

Opinie z ankiety przeprowadzonej wśród Kursantów Sylwii :

  • Jestem bardzo zadowolona. Wspaniała Pani Lektor, tworzy super atmosferę 😉 tematy zajęć 'szyte na miarę’ , aktualne i ciekawe 😉
  • Dobra lektorka, zaangażowana w pracę, przygotowana. Zawsze w dobrym humorze.
  • Sylwia jest super lektorem, wprowadza fajną atmosferę i wykazuje ogromne zaangażowanie. Poleciłbym każdemu zajęcia u tej lektor.
  • Zajęcia z Sylwią są świetne, na pewno przedłużę kurs i chętnie reklamuje państwa szkole znajomym.
  • Zajęcia bardzo interesujące, prowadzone w miłej atmosferze.
  • Robię duże postępy a to o czymś świadczy.
  • To są najlepsze zajęcia w jakich brałam kiedykolwiek udział 🙂
  • Polecam! Zajęcia są super!

Marta

Teacher

Marta ukończyła studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej na Uniwersytecie Warszawskim, posiada także tytuł magistra z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Odbyła również 2-letni staż zawodowy w Massachusetts, USA. Marta prowadziła kursy języka angielskiego online z zakresu angielskiego biznesowego, specjalistycznego oraz ogólnego na wszystkich poziomach zaawansowania. Ma przeszło 20-letnie doświadczenie biznesowe w organizacjach międzynarodowych. Szerokie doświadczenie w otoczeniu biznesowym sprawia, że doskonale rozumie międzynarodowe środowisko pracy i umie swoją wiedzę skutecznie wykorzystać przy prowadzeniu ciekawych i efektywnych lekcji z zakresu Business English. Marta jest lektorką otwartą,  energetyczną, zaangażowaną i wymagającą. Jak sama mówi o sobie: „Kocham dźwięk języka angielskiego, jego różnorodność, barwę, akcent. Uwielbiam dzielić się moją pasją z innymi. Niezwykłe dla mnie jest, jak uczeń przerasta mistrza”. Miłośniczka kultury i literatury amerykańskiej, jazzu oraz kotów.

Gabi

Teacher


Gabi ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Łódzkim (specjalizacja językoznawcza oraz metodyczna). W trakcie studiów otrzymała Stypendium Rektora dla najlepszych studentów. Prowadzi zajęcia na wszystkich poziomach zaawansowania, jak również kursy egzaminacyjne. Gabi była także redaktorką merytoryczną w Wydawnictwie Nowa Era, gdzie zajmowała się redakcją i korektą tekstów w języku angielskim oraz dziennikarką w Polskiej Agencji Prasowej. Posiada duże doświadczenie w tworzeniu materiałów dydaktycznych, autorskich programów nauczania, konspektów zajęć.

Brała udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych online w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych.

Magdalena

Teacher


Magdalena to osoba niezwykle dynamiczna i komunikatywna. Studiowała na wydziale filologicznym Uniwersytetu Łódzkiego (studia doktoranckie z zakresu literaturoznawstwa, podyplomowe studium tłumaczeń specjalistycznych) oraz na wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych (stosunki międzynarodowe), a także na Uniwersytecie Birmingham (Stratford-upon-Avon, Wielka Brytania), Masters Course: History of Shakespeare Performance. Brała udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych online w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Prowadzi zajęcia języka angielskiego indywidualne oraz grupowe na wszystkich poziomach zaawansowania. Zajmuje się także tłumaczeniami tekstów prawniczych oraz biznesowych.

Magdalena jest miłośniczką fotografii – szczególnie ulicznej i portretowej. Uwielbia podróże ze szczególnym uwzględnieniem miejsc, w których można rozsmakować się w kawie i owocach morza:)

Diana

Teacher


Diana – ukończyła z wyróżnieniem studia magisterskie w Instytucie Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego, posiada wieloletnie doświadczenie w nauczaniu oraz pracy w międzynarodowym środowisku. Brała także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Prowadzi kursy konwersacyjne na wszystkich poziomach zaawansowania od A1 do C2.  Z ciekawostek – przez wiele lat pracowała jako VIP Flight Attendant (business jets) oraz trener personalny, ukończyła także studia z zakresu dieteyki sportowej. Jest absolutną pasjonatką języka angielskiego i zdrowego stylu życia:)

Opinie:

Uczęszczam na zajęcia u Pani Diany już kilka miesięcy. Nasze lekcje są interesujące i profesjonalne. Mnóstwo ciekawych konwersacji,
dużo humoru.Króciutko: jest super.

Michał

Teacher

Michał – ukończył z wyróżnieniem studia w Londynie (Kingston University). Posiada także certyfikat CELTA – najbardziej rozpoznawalny na świecie certyfikat uprawniający do nauczania dorosłych języka angielskiego. Brał także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Prowadzi kursy konwersacyjne na wszystkich poziomach zaawansowania od A1 do C2.

Z ciekawostek – pracował jako redaktor/reporter dla UEFA i jest absolutnym fanem dalekich podróży:)

Opinie Kursantów Michała:

Od ponad roku uczę się w szkole Manhattan i serdecznie polecam zajęcia dla wszystkich, którzy się zastanawiają nad nauką. Uczy mnie Michał, atmosfera jest bardzo przyjemna, lekcje bardzo wartościowe, wszystko dokładnie wytłumaczone i co najważniejsze, nauczyciel jest dla ucznia, a nie odwrotnie. Korzystałam z zajęć na miejscu w szkole, a od 2 miesięcy korzystam z zajęć online. Obie formy są bardzo wartościowe. Polecam.

Bardzo polecam lekcje z Michałem, nasze lekcje są zawsze bardzo interesujące i bardzo wesołe, dodatkowo całe zajęcia mówimy po angielsku dzięki czemu pozbyłam się bariery w mówieniu oraz mój angielski bardzo się poprawił, a także wzbogacił o ciekawe słownictwo.

Świetna szkoła. Mam zajęcia z Michałem i nie mogłem trafić lepiej. Pełen profesjonalizm, wyczucie i dobra energia. Bardzo polecam.

Kasia A.

Teacher

Kasia A. – posiada tytuł magistra filologii angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Brała także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych online w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Od wielu lat uczy języka angielskiego osoby dorosłe na wszystkich poziomach zaawansowania. Dobrze rozumie środowisko biznesowe, gdyż posiada także doświadczenie w pracy korporacyjnej związanej z obsługą telefoniczną klientów anglojęzycznych, finansami oraz sprzedażą. Interesuje się nauką nowych języków, kuglarstwem. W wolnym czasie podróżuje, najchętniej do krajów, w których może przetestować swoje umiejętności językowe.

Magda G.

Teacher

Magda G. – posiada tytuł magistra filologii angielskiej Uniwersytetu Gdańskiego. Brała także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych online w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Od wielu lat uczy języka angielskiego na wszystkich poziomach zaawansowania, ogólnego oraz biznesowego. Magda jest osobą pełną pasji, kreatywną i zaangażowaną.  Podczas zajęć stwarza atmosferę, która pozwala Kursantom na swobodne wyrażanie się oraz cieszenie procesem nauki. Magda interesuje się psychologią (ukończyła szkołę psychoterapii GESTALT), malarstwem i ilustracją (ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Gdańsku), medytacją, podróżami po świecie, grą na instrumentach, uczeniem się nowych języków (francuski, hiszpański).

Piotr B.

Teacher

Piotr B. – lektor języka angielskiego native-like. Posiada tytuł magistra filologii angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również National Film and TV School w Wielkiej Brytanii. Brał także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych online w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Od wielu lat uczy języka angielskiego na wszystkich poziomach zaawansowania, ogólnego oraz biznesowego. Prowadzi wykłady, warsztaty i szkolenia w języku angielskim między innymi w Szkole Filmowej Andrzeja Wajdy oraz w Warszawskiej Szkole Filmowej. Piotr jest osobą energetyczną, kreatywną i zaangażowaną.  Podczas zajęć stwarza atmosferę, która sprzyja efektywnej nauce oraz zdobywaniu pewności siebie w komunikacji.

Dorota

Teacher

Dorota – lektorka języka angielskiego z tytułem magistra filologii angielskiej Uniwersytetu Ślaskiego. Ukończyła także studia podyplomowe w Cork, Irlandii, gdzie jednocześnie pracowała  jako wsparcie administracyjne w SIVUH Hospital. Brała także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych. Nauczaniem języka angielskiego zajmuje się od 15 lat. W przeszłości pracowała jako lektor języka angielskiego również w Gruzji. Uczy języka angielskiego na wszystkich poziomach zaawansowania, ogólnego oraz biznesowego, przygotowuje do egzaminów Cambridge, TOEIC, IELTS. Dorota jest osobą zawsze uśmiechniętą, niezwykle pozytywna, z dobrą energią, kreatywną i zaangażowaną.  Podczas zajęć stwarza atmosferę, która sprzyja efektywnej nauce w przyjaznej atmosferze oraz zdobywaniu dużej pewności siebie w mówieniu.

Karolina

Teacher

Karolina – lektorka języka angielskiego native-like z tytułem magistra filologii angielskiej Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Ukończyła także kursy dla nauczycieli: Business English (Networking, Meetings, Planning and Negotiating, Making Presentations) organizowane przez University of Washington oraz Teach English Now! organizowane przez Arizona State University. Brała także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych.  Uczy języka angielskiego osoby dorosłe na wszystkich poziomach zaawansowania, ogólnego oraz biznesowego. Karolina jest osobą energetyczną, świetnie zorganizowaną, niezwykle pozytywną oraz komunikatywną, kreatywną i zaangażowaną.  Podczas zajęć stwarza atmosferę, która sprzyja efektywnej nauce w przyjaznej atmosferze. Interesuje się psychologicznymi aspektami nauki języków oraz nowoczesnymi technologiami w edukacji.

Kevin

Teacher

Kevin – lektor języka angielskiego (native). Ukończył z wyróżnieniem studia Business Administration na Glasgow University, UK. Jest również certyfikowanym nauczycielem języka angielskiego (posiada dyplom  CELTA – Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages , powszechnie uznawany dyplom potwierdzający kwalifikacje do nauczania języka angielskiego na całym świecie). Brał także udział w autorskich warsztatach dla nauczycieli języków obcych prowadzonych przez szkołę Manhattan Academy w zakresie metody Brain Friendly English® , stosowania gier językowych w nauczaniu osób dorosłych, kreatywnego nauczania gramatyki oraz sposobów na innowacyjne utrwalanie słownictwa i struktur gramatycznych.  Uczy języka angielskiego od 2006 roku osoby dorosłe na wszystkich poziomach zaawansowania. Nauczał w firmach, bankach i instytucjach języka ogólnego oraz branżowego. Kevin jest osobą pełną energii i entuzjazmu, niezwykle komunikatywną. Podczas zajęć stwarza atmosferę, która sprzyja efektywnej nauce w przyjaznej atmosferze. Interesuje się sportem (pływanie, jazda na rowerze, sztuki walki), gra na gitarze oraz uwielbia science fiction.

Masz pytania?